wtorek, 1 stycznia 2013

Bardzo egoistyczny wpis

Życzę sobie, aby rok 2013 był:
- bez żadnych niespodzianek, a jeśli już, to pozytywne
- zdrowy - pod względem fizycznym
- zdrowy psychicznie - w marcu mam badanie PET, fajnie byłoby nie zwariować do tego czasu i nie zamęczyć wszystkich wokoło
- aktywny - spacery, rowerek itp.
- pełen zrealizowanych planów - w tym roku nic nie mogłam zaplanować, nawet z tygodniowym wyprzedzeniem, zawsze o wszystkim decydowały neutrofile, a raczej ich liczba. W nowym roku to ja chcę przejąć proces decyzyjny
- bujny w zarost na głowie - już coś tam obrasta, ale daleko temu czemuś do tego co było; w pozostałych miejscach mogłyby nie odrastać tak szybko!
- życzę sobie ponadto, abym w tym roku (i zawsze) umiała przyjmować pokornie wszystkie wiadomości

Taki właśnie ma być rok 2013. Amen. Jak coś mi jeszcze przyjdzie do głowy, dopiszę. Teraz już północ, ludzie chyba powariowali z tymi petardami. Dobrze, że Irkę (psa) zabieram jutro od mamy, bo dzisiaj mogłaby dostać zawału...

No dobrze, nie będę tak bardzo egoistyczna, jak planowałam - WSZYSTKIEGO DOBREGO! :)

5 komentarzy:

  1. Kasiu niech sie spelnia Twoje zyczenia ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam od jakiegoś czasu , zacznę od dziś Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, życzymy Ci z małżonką aby wymienione przez Ciebie życzenia się spełniły w tym 2013 roku w 200%, trzymamy kciuki i życzymy spełnienia wszystkich życzeń i marzeń... pozdrawiamy serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń