wtorek, 8 stycznia 2013

Zarastam!

Rosną. Tylko jakoś wolno. Ale rosną. Moje ci one! ;)


16 komentarzy:

  1. Ale cudnie :) Piękne włoski. Wygląda jak u mojego Bruna ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne :) - Paulina H

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne, cudne, ale jeszcze widzę wysoki połysk ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super super odrosną że znowu będziesz je golić na krótko bardzo się ciesze

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, naszemu wnusiowi też takie rosną..., czyli rodzi się w Tobie nowe... :-) Buziaczki dla Ciebie i miłego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Heloouu Zuch Dziewczyno.
    Jakie milusie te wloski....az chce sie poglaskac.
    Zobaczysz,ze wkrotce zaczna sie robic niesforne i trzeba bedzie znowu bawic sie w ukladanie!
    Pozdrawiam Cie Kasiu ze slonecznej UK i sle buziaczki Noworoczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu a ja już ostrze nożyczki:)buziaczki:))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne ci one, ale tam poniżej jeszcze firankę rzęs przyuważyłam.Pozdrawiam i spokoju życzę

    OdpowiedzUsuń
  9. ej no ale napisz cos! czekam i czekam i czekam, no ile mozna? macierzynskie mi sie skonczy, a ja nadal bede czekac hahaha - Paulina H.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Paulina, wracaj szybko z macierzyńskiego, bo mi Cię brakuje pracowo ;-)

      Usuń
    2. tylko pracowo? chlip chlip? zartuje :) 18 marca bede juz na posterunku hahahaha

      Usuń
  10. Oj tam oj tam ale fajnie smyra sie jezyka :P mmrrr Ty wieszzz :* :* :*

    OdpowiedzUsuń